کلیات
مشتری گرامی، با تشکر از اینکه 2020 را انتخاب نموده اید، عضویت شما به معنای تایید کلیه قوانین بوده و گام برداشتن براساس قوانین باعث پایداری بیشتر ما و ارائه خدمات بهتر خواهد بود. از آنجا که استفاده یا عضویت در این سایت به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین فروشگاه اینترنتی 2020 می باشد، لذا مشتری محترم موظف است قبل از هر گونه سفارش، این قوانین را به دقت مطالعه کرده و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید. شایان ذکر است شرایط و قوانین جدید مندرج در این بخش، همواره جایگزین کلیه مندرجات گذشته محسوب میشوند. در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه اینترنتی 2020 ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت 2020 به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعاریف
فروشگاه: فروشگاه اینترنتی 2020
سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی 2020 به آدرس www.bist-bist.com
محتوای سایت: شامل قیمت، متن شرح محصول، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت می باشد.
کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت 2020 شده باشد، کاربر تلقی می شود.
عضو: کاربری که به عضویت اولیه یا کامل سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.
مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.
سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می نماید.
سفارشات
فروشگاه مجازی 2020، به عنوان فروشنده، و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند. مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد.
نکات مهم در هنگام تحویل سفارش
مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن اقلام سفارش شده، کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارشی خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته نشود). توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
(1-1)- چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
(2-1)- طبق قوانین در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی یا مدرک معتبر مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود. در صورت ارسال کد یکتای تحویل از طریق سامانه پیامکی 2020، مشتریان محترم می بایست پس از بررسی ظاهری کالا/کالاها کد پیامک شده را به مامور تحویل سفارش ارائه نمایند. بدیهی است کد یکتای تحویل صرفا برای سفارش دهنده و به شماره تلفن همراه ثبت شده در سایت 2020 توسط ایشان پیامک می گردد و ارایه آن به مامور تحویل هنگام دریافت سفارش الزامی و به منزله تحویل نهایی سفارش است.
(3-1)- طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، ابتدا لازم است که مشتری در حضور پیک، کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی کرده و آن را تحویل بگیرد یا مرجوع کرده و وجه فاکتور را تسویه نماید. بدیهی است قبل از تسویه حساب، مشتری امکان دریافت کامل سفارش را نخواهد داشت.
(4-1)-به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها، جلوی درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام تحویل، درخواست حمل طبقات می نمایند.
شرایط مرجوع کردن کالا
2020 همواره در تلاش است تا کالای ارسال شده در نهایت سلامت تحویل مشتری گردد. درصورت هرگونه عدم رضایت از کالای ارسالی، خریدار میتواند از دریافت سفارش امتناع ورزد. در صورتی که کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت دارد، یا تاریخ انقضای آن گذشته است و یا مهلت مصرف آن کوتاه است، میتوانید یک یا همه اجناس سبد خرید را مرجوع کنید. در صورتیکه گزینه "پرداخت در محل" را انتخاب کرده باشید، میتوانید از پرداخت صورتحساب خودداری کنید و اگر پرداخت را به صورت آنلاین انجام داده اید، وجه مورد نظر ظرف 48 الی 72 ساعت بعد به حساب شما عودت داده خواهد شد.
چگونگی ثبت سفارش، پردازش و ارسال کالا
خریداران محترم می توانند ثبت کلیه سفارشات خود را در تمام روزهای سال انجام دهند. سفارش های ثبت شده در تعطیلات رسمی در اولین روز کاری پس از آن پردازش و ارسال می شوند. روزهای کاری به معنی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در کشور است.
به دلیل حجم بالای سفارشات، ارسال مرسولات ممکن است تا 4 روز کاری به طول بیانجامد و در نهایت بین 1 الی 4 روز کاری توسط فروشگاه اینترنتی 2020 پردازش و ارسال خواهند شد. سفارشهای ثبت شده تا قبل از ساعت 11 صبح هر روز در همان روز و سفارشهای ثبت شده پس از ساعت 11 صبح در روز بعد پردازش خواهند شد.
کلیه سفارشات شهر تهران در بازه زمانی 15 الی 21 در هر روز ارسال می گردند.
سفارش های سایر شهرهای کشور نیز طی یک/1 الی چهار/4 روز کاری پردازش و از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال خواهند شد.
در صورت بروز هرگونه اختلال در سبد خرید نظیر اتمام موجودی کالاهای سفارش داده شده مبلغ پرداختی طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب خریدار محترم عودت می گردد.
افزودن کالا به سبد خرید به معنای ثبت سفارش یا رزرو کالا نمی باشد. بنابراین تا قبل از ثبت نهایی سفارش هرگونه تغییرات نظیر تغییر در موجودی کالا یا قیمت، بروی کالای افزوده شده به سبد خرید ممکن است اعمال گردد.
خریداران شهر تهران می توانند هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی موجود در سایت فروشگاه و یا از طریق روش پرداخت در محل پرداخت نمایند. (درحال حاضر فقط پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی امکان پذیر است)
خریداران سایر شهرها صرفا می توانند هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی موجود در سایت فروشگاه پرداخت نمایند.
فروشگاه اینترنتی 2020 به منظور تضمین کیفیت و اصالت محصولات خود و آسایش خاطر مشتریان از خرید، در صورت وجود مغایرت میان مشخصات و یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات و تصاویر وب سایت و یا آسیب دیدگی و پارگی ناشی از حمل و نقل (در صورت عدم استفاده از کالا) تا 7 روز کاری محصولات را باز پس گرفته و هزینه آن را به طور کامل تقدیم خریداران می نماید.
تبلیغات
تبلیغات فروشگاه در چهارچوب کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به ویژه ماده 2 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، و مواد 50 الی 55 قانون تجارت الکترونیک صورت می گیرد. کلیه ی مشتریان جهت آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات فروشگاه و همچنین آگاهی از تخفیفات و موارد دیگر اجازه ی ارتباط از طریق پیامک ایمیل و مرسولات کاغذی را به فروشگاه می دهند. جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد 2020 برای کاربران ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایلی به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل خود لغو کنند.